מפעל הפיס ידוע בתור גוף שתורם לזולת באופן קבוע, כמובן שתחום הלימודים והסטודנטים זהו אחד התחומים החשובים ביותר עבורם. לכן, כל שנה הינם מספקים אלפי מלגות לסטודנטים במכללות שונות.

מלגות מפעל הפיס

כולם מכירים את הבדיחה של "אראלה התקשרה", מתי שאחד החברים מתקשר ממספר לא מוכר ומודיע על זכייה בלוטו. גם אם אינכם חובבים לוטו כלל ולא נוטים למלא טפסים, אתם בכל זאת יכולים לקבל כסף מהארגון המדהים הזה. משום שמפעל הפיס משקיעים כל שנה מליוני שקלים למען קידום הסטודנטים.

ישנן שתי מלגות עיקריות:

מלגה חד שנתית – על מנת לקבלה, על הסטודנט להרשם לשנה ראשונה של התואר באחד המוסדות המוכרים על ידי המל"ג. אם כבר התחלתם את התואר, ניתן בכל זאת להגיש בקשה למלגה ולקבל סכום של 10000 ש"ח לצורך מימון שכר לימוד של שנה אחת. בתמורה, הסטודנטים צריכים לתרום 4 שעות בשבוע למען הקהילה. ניתן להתנדב בבתי ספר, מתנ"סים, בתי חולים ועוד.

מלגה תלת שנתית -הסכום המלא של המלגה הינו 30 אלף ש"ח עד לסיום של התואר. כמובן שאינכם מקבלים את כל הסכום בבת אחת, אלא 10000 ש"ח בכל שנה במשך שלוש שנים. מלגה זו מאפשרת לשלם באופן מלא את שכר הלימוד של כל התואר (מי שלומד שלוש שנים) ולהתעסק רק בלימודים עצמם מבלי לחשוב היכן להרוויח כסף לצורך תשלום של שכר הלימוד.

כיצד מקבלים את המלגה

על מנת לקבל את המלגה, עליכם להגיש בקשה מסודרת לעמותה שמנהלת את כל הבקשות. במקרה של תשובה חיובית, אחד העובדים יצור עמכם קשר ויסביר על המשך התהליך וההתנדבות. אז אם אתם מתכוונים להרשם ללימודים או שאתם כבר לומדים ומתקשים עם התשלום של שכר הלימוד, אנו ממליצים להגיש בקשה למלגה של מפעל הפיס.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן