כאשר אנשים מתחילים לדבר על מלגות, משום מה, רובם מתייחסים למלגות עבור תואר ראשון בלבד ואינם מודעים כלל לאפשרות לקבל מלגות עבור קורס פסיכומטרי

מלגות לקורס פסיכומטרי

כמו שציינו מקודם, אנשים רבים אינם יודעים כי קיימת אפשרות לקבל מלגות לצורך מימון קורס פסיכומטרי שאגב, אינו זול בכלל.

מחיר של קורס הכנה לפסיכומטרי שנמשך בדרך כלל כשלושה/ארבעה חודשים נע בין 4000 ש"ח לכ12000 ש"ח, תלוי בחברה דרכה בחרתם לעבור את הקורס. קיימות עמותות שונות המאפשרות לקבל מלגה עבור קורס זה. לדוגמה, חיילים לוחמים יכולים לעבור את הקורס במימון מלא במידה ונגשו אליו עד חצי שנה לאחר שהשתחררו מצה"ל. כמו כן, אם קיבלו ציון פסיכומטרי נמוך, הינם יכולים לעבור את הקורס שוב תמורת השתתפות עצמית מינימלית.

אם אינכם חיילים לוחמים, תוכלו להגיש בקשה למלגה מטעם הקרן להכוונת חיילים משוחררים. שווי מלגה זו הינו אלף וחמש מאות שקלים ואם תחליטו לעבור את הקורס במרכז צעירים, תצטרכו לשלם עליו חמש מאות שקלים בלבד.

אם הינכם גרים בירושלים, תוכלו לבדוק אופציה להשתתף בפרויקט גשר, המאפשר לעבור קורס הכנה לפסיכומטרי ללא עלות, תוך כדי יחס אישי ולמידה בקבוצות קטנות. בתמורה עליכם להתנדב מספר שעות בחודש בפעילות חברתית כלשהי.

עבור יוצאי אתיופיה יש פרויקט מיוחד שנמשך ארבעה חודשים, בו הינכם מקבלים הכנה מלאה לקראת מבחן הפסיכומטרי ללא עלות. בנוסף הינכם מקבלים עזרה עם תרגולי הבית ופגישות עם אנשי מפתח המסבירים למשתתפים על אפשרויות לימוד שונות ואפשרויות תעסוקתיות לאחר סיום התואר.

אז אם הינכם מתכוונים להרשם לקורס פסיכומטרי, תבדקו קודם כל האם אתם זכאים למלגה וכך תוכלו להקל על עצמכם מהבחינה הפיננסית.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן