אם אתם לומדים הוראה, יש לכם אחים קטנים שאתם סתם אוהבים להעביר זמן עם ילדים, מלגת פר"ח יכולה להתאים לכם באופן מושלם.

מה זה מלגות פר"ח?

מלגה זו היא פרויקט חונכות מיוחד שנועד על מנת ליצור מצב "WIN WIN", בו הילד/ה שהסטודנט חונך/ת מקבל עזרה עם שיעורי הבית והסטודנט זכאי למלגה של כחמשת אלפים שקלים למימון שכר הלימוד. מעבר לנושא הכספי, סטודנטים רבים מציינים לטובה את פרויקט פר"ח משום שהינם מעבירים זמן איכות, לומדים לדבר עם הילדים בגובה העיניים ודווקא הם אלה שלומדים הרבה מהילדים.

כל סטודנט שלומד באוניברסיטה או מכללה המוכרת על ידי המל"ג יכול להגיש בקשה למלגת פר"ח. לצורך הגשת הבקשה, תצטרכו למלא באתר של הפרויקט לחונכות פרטים בסיסיים, כגון שם, שם משפחה, מספר תעודת זהות, דואר אלקטרוני ועוד. כמו כן, תצטרכו לרשום מספר מילים על עצמכם ולבחור העדפה לפרויקט קבוצתי או אישי.

חונכות קבוצתית ואישית

רוב הסטודנטים בוחרים בחונכות אישית, בה הסטודנט נפגש עם החונך פעמיים בשבוע בשעות שנוחות לשני הצדדים והינם מבלים זמן ביחד – עושים שיעורי בית, רואים סרטים או סתם מדברים על החיים. חלק מהמפגשים מתקיימים בביתו של החניך וגם הסטודנט נחשף לסביבה של הילד, מה שתורם להבנה וקרבה בין שני הצדדים. כמו כן, המפגשים יכולים להתקיים גם בספריה העירונית, בבית הספר (לאחר שעות הלימודים) או אפילו באוניברסיטה.

מלגת פר"ח היא אחת המלגות הפופולריות ביותר משום שהינה מאפשרת לממן חצי משכר הלימוד וגם מהנה מאוד.

אז אם מלגה זו נשמעת לכם מעניינת, מלאו את הפרטים הרלוונטיים באתר הפרויקט והגישו את הבקשה למלגה עוד היום.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן